Üheksa põhjust, miks võiksid treeningu eesmärgil kõndida

FOTO: SCANPIX

Pool tundi kiiretempolist kõndi iga päev ja tunned peagi, kuidas su elu muutub. Vajad selgitusi? Loe edasi!

  • Kõndimine aitab põletada rasvu ja kaloreid. Isegi kui muudad oma dieeti, siis igapäevane tempokas kõnd hoiab sind vormis, kirjutab Zest.
  • Kõndides hoiad vormi – saad ilusad tuharad, reied, puusad ja alakõhu.
  • Kõndimine tõstab su rahulolu iseendaga, on efektiivne stressi vastu võitleja, kiirendab ainevahetust ja annab energiat.
  • Koormustaluvustreeninguna tugevdab see luid.
  • Regulaarne kiirkõnd tugevdab südant, reguleerib vererõhku ja vähendab südamehaiguste riski.
  • Kõndimine parandab koordinatsiooni ja painduvust.
  • Õues kõndides saad päevavalgusest kätte oma D-vitamiini vajaliku koguse. D-vitamiini on vaja, et luud oleksid terved.
  • Seda on väga lihtne oma päevaplaani sisse seada – kõnni tööle või käi lõunapausil jalutamas.
  • Kõndimine treeninguna säästab raha – säästad bensiini ja ühistranspordi piletite arvelt.
     
Tagasi üles