Tallegg püüab linnulihakampaaniaga majandust elavdada

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kalev Lilleorg / Õhtuleht
Tallegg teatas, et püüab kodumaise linnuliha kampaania abil aidata kaasa Eesti toiduainetootmise elavdamisele ja tööhõive parandamisele.  

Talleggi äridirektor Margus Venelaine rääkis, et Eesti majanduselule on kohaliku tootmise kasv ja areng praegu väga oluline. «Sellele saame ise tarbijatena kõik kaasa aidata kodumaist kaupa impordile eelistades. Kodumaise tööhõive parandamine ja ekspordi kasv on nii Talleggile kui kogu ühiskonnale väga olulised eesmärgid.»

Venelaine lisas veel, et Eesti tooted ei ole ilmtingimata välismaistest kallimad, vähemalt linnuliha puhul see paika ei pea.

«Müüt, et kodumaine linnuliha on kallim kui imporditu on sügavalt ekslik – vaadake hindu kaupluste riiulil! Meie kodumaist linnuliha ostma õhutava kampaania eesmärk pole veenda ostjaid kallima hinnaga kodumaist kaupa eelistama. Tahame, et võrdse hinna puhul eelistataks kodumaist ja et iga poeskäija annaks oma väikese panuse Eesti majanduse kasvu heaks,» rääkis Venelaine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles