OOTAMATU KANNAPÖÖRE. Eesti moemärk Ivo Nikkolo läbis äsja tormilise uuenduskuuri. Mida sellest muutusest arvata?

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ivo Nikkolo on omamoodi maamärk Eesti moemaastikul. 90ndatel tähistas see modernse, tugeva ja moejulge naise saabumist postsovetlikku tänavapilti. Oli aasta 1994, poes polnud riideidki, rääkimata sellest, et saaks osta midagi stiilset, kvaliteetset ja originaalset. Ja korraga sai! Moelooja Ivo Nikkolo tegi omanimelise brändi käivitamisega väga õige sammu. Edu oli kiire tulema ning jätkus Eesti piiridest kaugemalgi.

Aastast 2006 kuulub märk Baltika Gruppi ning selle taga on toimetanud hulk võimekaid disainereid. Näiteks Eve Hanson, Britta Laumets-Merila, Xenia Joost. Igal oma joon, kuid alati säilis selgelt isikupärane ivonikkololik kontseptsioon. Nüüd on aga kõik uus.

Tunded on vastuolulised:

Kenneth Bärlin: Ma ütlen otse ja toorelt: sarnast asja, mida nad praegu teevad, leiab maailmast lugematul hulgal – totaalne jama!

Margot Vaaderpass: Mind kutsuti kudumeid disainima, aga kahe päeva pärast pakuti hoopis peadisaineri kohta.

Aljona Eesmaa: Ivo Nikkolo on pugenud väga sügavale mu moehinge. Jään kindlasti igatsema seda Ivo Nikkolot, kelle moeetendused pälvisid Baltika hooaja-show’del alati kõige suurema aplausi...

Meisi Volt: Minule uus Ivo Nikkolo meeldib...

Loe edasi ja saa muutustest armastatud kodumaises moemärgis täielik ülevaade.