Nike

Wow! Victoria Beckham tegi üllatava käigu

FOTO: Xavier Collin/image Press Agency/Xavier Collin/image Press Agency

Victoria Beckham on tuntud oma veatu välimuse poolest. Nii perega kodus kvaliteetaega veetes kui ka punase vaiba üritustel osaledes. Peale oma brändi Victoria Beckham Beauty asutamist ning nahahoolduse eksperdi professor Augustinus Baderiga koostöö tegemist Cell Rejuvenating Power Serum valmistamisel, näeb naine välja kaunim kui kunagi varem.

Moedisainerite jaoks on üks oluline sündmus Londoni moenädal, kus tutvustatakse oma uut rõivakollektsiooni. Lisaks on see üks üritustest, kus on vaja ka enda välimusega eriliselt särada.

Püüdes tiheda graafiku kõrvalt oma aega make up'i valimise suhtes kokku hoida, otsustas Victoria Beckham küsida ilunõu oma Instagrami jälgijate käest. Ta postitas endast üsnagi neutraalse välimusega pildi, kirjutades pildi alla: «Minu show on järgmisel pühapäeval #LFW. Otsin lihtsat ja värsket hommikust meiki. Kas teil on näpunäiteid? X Suudlused VB.»

Fännid jagasid endise Spice Girlsi lauljatariga oma ilusaladusi, soovitades tal näiteks meigipõhjale kanda särakreemi mõnusa jume tekitamiseks.

Teine austajanna lisas: «Minu uus lemmikmoodus on segada jumestuskreemi piisakese niisutajaga. See jätab nahale parema jumestuskreemi katvuse, kuid jätab ilme ülimalt loomulikuks ja läikivaks. Parim kombinatsioon!»

Kolmas fänn ütleb: «Pritsin oma nägu külma veega ning seejärel kannan nahale seerumi, toonitud niisutaja ja põsepuna. Jätab suurepärase jume ning nahk jääb pehme.»

Lisaks suurepärastele näpunäidetele küsisid ka paljud tema austajad Victoria huulepulga tooni ning pildil seljas oleva pikkade varrukatega valge T-särgi päritolu, mille maksumus on ligikaudu 290 naela.

Tema uus välja töötatud Celli noorendav näoseerum pole mitte ainult fännide jaoks, vaid on ka tema abikaasa Davidi jaoks tohutu hitt. Victoria tunnistas, et on oma uuest tootest lausa sõltuvuses ning varjab selle kasutamist tihti teiste eest.

Oma veebisaidil kirjutab: «Olen proovinud nii paljusid erinevaid seerumeid, kuid alles nüüd, kui tegin oma brändi alt korralikult läbiproovitud toote, sain aru, et suurem osa pakutavatest seerumitest on tegelikult ajast maha jäänud. Meie väljatöötatud toode on tõeliselt tänapäevane seerum. Selle tootmisel kasutatud tehnoloogia on uskumatult moodne ja võin tõesti märgata erinevust oma näonahal toimunud muutustest pärast toote proovimist.»

Me ei jõua ära oodata, mil näeme Londoni moenädalal muutusi tema näoilus, kuid arvame, et just tema uus seerum moodustab sellest tohutu suure osa!