Tuntud Ukraina treener teeb puust ja punaseks: 8 õhtusöögireeglit

FOTO: stocksnap

Ukraina populaarse telesaate «Õnnelik ja terve» treener Marina Boržemskaja teab, kuidas püsida heas vormis ning mida ja kunas selleks süüa.

Krasotka toob meieni mõned tema konkreetsed nõuanded, mis aitavad kindlasti tervislikus kaalus püsida.

Mõned õhtusöögireeglid, mida kõik peaksid järgima:

  • Õhtusööki peaks sööma vähemalt kolm tundi enne magamaminekut.
  • Selles peaks kindlasti leiduma nii rohelist salatit kui ka rohelisi köögivilju.
  • Lisa õhtusöögile valku: kaunvilju, mune, kala, lahjat liha, tofut, seeni.
  • Keskmiselt peaks õhtusöök kaaluma 250 grammi.
  • Lisandid peaksid olema võimalikult lihtsad. Näiteks õli koos sidurnimahlaga, natuke sinepit.
  • Õhtusöögiks on sobilik valge juust: mozzarella, feta, soolata feta.
  • Ära kasuta hapendatud tooteid: kodujuust, keefir, fermenteeritud piim.
  • Sobilik on ka taimetee (suhkruta).
Tagasi üles