Eestlane on suur, aga ülimalt valiv leivasõber
Galerii

Meid hellitatakse üha uute ja paremate leivatoodetega — ning meil ei saa neist kunagi küll.

«Kogu Baltikumi pagaritoodete turg on muutumas. Rahvaarvu kahanemise tõttu on vähenenud tarbimismahud kõigis Balti riikides, kuid see-eest on pagaritööstuse toodangu väärtus tõusnud tänu lisandväärtusega ja uuenduslikele toodetele,» sõnab Fazeri turundusjuht Riina Eedra. 

Eedra lisab, et uuringufirma Nielsen andmetele tuginedes on eestlased võrreldes leedukate ja lätlastega rohkem avatud innovatsioonile toidutööstuses. Nii peegelduvad tarbijate eelistused ka leivakategooria arengutes poelettidel — klassikaliste toodete kõrval tuuakse turule tervislikumad, mugavamad ja lisandväärtusega tooted.

Linnateatri Hobuveskis peetud Fazeri uue palaleiva «Leivuke» esitlusel tõid näitlejad Jaanika Tammaru ja Kaarel Targo teatrist Must Kast oma vaimukate sketšidega välja meie lõputu ja igavese leivalembuse.

Riina Eedra ütleb, et kuigi traditsiooniliselt on palaleivad õhemad ja kõvema koorikuga, on eestlaste jaoks ükskõik millise leiva puhul oluline selle pehmus ja puhas leiva maitse. 

Vaata ka galeriid!

Tagasi üles