Lugeja küsib: millal ometi Eesti IKEA klienditeenindus normaalselt tööle hakkab? (3)

Anna-Liisa Mets
, Kodustiil.ee vastutav toimetaja
Copy
IKEA näidistesaal ja väljastuspunkt Tallinnas.
IKEA näidistesaal ja väljastuspunkt Tallinnas. Foto: Konstantin Sednev / Postimees

Postimehe koduportaali poole on pöördunud mitmeid lugejaid, kes kurdavad, et IKEA klienditeenindus on kohutavalt aeglane ja probleemidele võibki lahendusi ootama jääda. Küsisime, milles asi.

Möödunud nädala jooksul laekus Kodustiilile mitu vihjet, milles kirjutati, et kui on vaja suhelda IKEA Eesti klienditeenindusega, ei kipu see kuidagi õnnestuma. Meilidele ei vasta keegi ja telefonikõned pannakse ootejärjekorda, mis võivad venida enam kui tunni aja pikkuseks. 

Olukorda kommenteerib IKEA Baltikumi kommunikatsioonijuht Renata Dante:

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles