Kui soovid endale lamedat kõhtu, siis neid toite ära kindlasti söö

FOTO: pexels.com

Kes meist ei sooviks endale kaunist ja saledat keha. Õnneks saame ise väga palju ära teha selleks, et kena figuuri saavutada. Väga oluline on teha trenni, kuid lisaks tuleb ka õigesti toituda. Milliseid toite tuleks siis vältida?

Kõrge naatriumisisaldusega toidud

Soola ja soolaste toitude tarbimisega peaksime olema ettevaatlikud. Erinevad pakendatud ja töödeldud toidud, näiteks supid ja valmiskastmed, sisaldavad tavaliselt suures koguses soola. See pole sinu organismile aga sugugi hea.

Alkohol

Pole suur saladus, et alkoholi tarbimine on tervisele kahjulik. Alkohol põhjustab kõhus puhitustunnet ja samuti võib põhjustada ka kõhukinnisust.

Arbuus

Võib-olla on raske uskuda, et arbuus võiks meie kehale midagi teha, arvestades, et suure osa arbuusist moodustab vesi. Kuid arbuus sisaldab palju fruktoosi, looduslikku suhkrut, mis annab puuviljadele magususe. Paljud inimesed ei suuda fruktoosi seedida, mistõttu võib arbuus põhjustada puhitust.

Kaunviljad

Kaunviljad on näiteks oad, herned, sojaoad jne. Kõikides nendes toitudes on palju kiudaineid ja valku, mis teevad sulle head, kuid nad on ka raskesti seeditavad. Kaunvilju võiks süüa koos täisteratoodetega, näiteks riis või kinoa.

Jogurt

Jogurti osas sõltub kõik sellest, millist sorti sa tarbid. Tavaline maitsestamata jogurt võib tegelikult sinu magu aidata, kuna see sisaldab probiootikume, mis teadaolevalt reguleerivad seedimist. Kui sööd maitsestatud jogurtit, milles on palju suhkrut, toimub sinu kehas rohkem käärimist, mis tähendab rohkem puhitustunnet.

Õun

Õunad sisaldavad kolme asja, mis soodustavad puhitustunnet: kiudaineid, fruktoosi ja sorbitooli. Fruktoos ja sorbitool on looduslikud suhkrud, ehkki sorbitooli kasutatakse toitudes sageli kunstliku magusainena, mida paljud inimesed ei talu.

Kohv

Kohv on ka pisut happeline, mistõttu võib see tundlikel inimestel põhjustada turset ja ärritunud magu, kirjutab msn.com.

Tagasi üles