5 nõksu, kuidas enda hommikud ilusaks muuta

FOTO: Gabriela Guerino / Pexels

Kas su meeleolu võiks hommikuti ka parem olla? Need trikid annavad lootust. 

Võta endale hommikul aega, sest see aeg, mis jääb ärkamise ja tööle jõudmise vahele, kujundavad meeleolu terveks päevaks. Need, kes hommikuti pagevad ummisjalu tööle, on sageli väga kehvas meeleolus kogu ülejäänud päeva.

Vaba aeg nädala sees ei tähenda ainult aega pärast tööpäeva lõppu. Ka aeg enne tööle minekut on vähemalt sama tähtis ja võib olla väga kosutav, kirjutab Freundin. Kuidas seda targasti täita?

1.  Tee voodi üles

Tehtud voodi on märgiks, et sa jätad viimased 24 tundi seljataha ja alustad uue peatükiga, et värskelt päeva alustada. Meie sisemine korrafanaatik (teinekord varjatud kujul) rõõmustab korras magamistoa üle ja loob üleüldise parema meeleolu. 

2. Unusta telefon 

E-kirjad võivad oodata, kuni sa tööle jõuad. Kui sa loed meile vahetult pärast ärkamist, lülitad end otsekohe töörežiimile. Loe parem hommikusöögi juurde ajalehte või kuula raadiot.  

3. Söö süsivesikuid 

Isegi kui sulle ei meeldi hommikuti eriti süüa, oleks midagi väikest siiski arukas võtta. Täisteraleib või müsli annavad kehale vunki ja hoiavad ka kõhu täis. 

4. Loo endale lisaaega

Pane äratuskell viisteist minutit tavapärasest varasemaks. See veerand tundi ei tee enam ärkamist oluliselt raskemaks, kuid päeva alustada on lihtsam. Nii jääb sul veidi lisaaega hommikurituaalide vahel ja sa saad end vaimselt paremini päevaks ette valmistada. 

5. Askelda õhtul 

Et hommikul oleks rohkem aega, tee mõned asjad juba õhtul ära. Näiteks pane järgmise päeva riided valmis. Mõnelt võib õigete riiete leidmine vähemalt pool tundi röövida. Kui aga asjad on juba valmis, pole muud kui nad selga libistada ja teha sel ajal, mis sul muidu oleks meeleheitlikuks riiete otsimiseks kulunud, midagi, mis sulle palju rohkem valmistab rõõmu. 

Tagasi üles