Need lihtsad nipid aitavad sind peale puhkust uuesti trennilainele

FOTO: pexels.com

Mõnus puhkus on just lõppemas ja aeg on end tagasi argirutiini viia. See tähendab ka seda, et sammud tuleb nüüd ka treeningsaali poole seada, kuidas siis ennast taas treeningrütmi viia?

Mõtle, mida su keha vajab

Oma keha tuleb esmalt tundma õppida, sest kõikidele inimestele sobivad erinevad treeningud ja see, mis sobib teisele ei pruugi sobida sinule. Kõige parem on mõelda, mida sa ise proovida tahaksid ja siis küsida nõu mõne treeneri käest.

Alusta väikeste sammudega

Treeninguga tuleb alustada vaikselt ja kohe ei maksa endale suuri eesmärke seada, motivatsiooni tuleb leida väikeste sammudega alustades. 

Määra treeningkuupäevad

Kui sa lihtsalt ütled, et ma käin nädalas kolm korda trennis, siis sellest ei piisa ja tõenäoliselt ei jõuagi sa jõusaali. Selle asemel peaksid oma treeningpäevad üles kirjutama. Nii saad ennast ka paremini tagasi treeningrutiini aidata. 

Broneeri treening

Hea mõte on trenni alustada koos treeningrühmaga. Rühmatrennide eeliseks on see, et seal on koos palju inimesi ja samuti ka treener, kes aitab motivatsiooni üleval hoida. 

Võta keegi trenni kaasa

Alati on kasulik endale ka trennikaaslane leida, nii saate teineteist motiveerida ja see aitab vältida ka trennist viilimist, sest kaaslast ei taha ju keegi alt vedada, kirjutab livestrong.

Tagasi üles