See üks lihtne asi on sinu kaalukaotuse teekonnal hea abimees

FOTO: pexels.com

Kuigi vee joomine ei põleta ekstra kaloreid, siis võib see aidata ikkagi panustada kaalulangusesse.

Kas sa jood ikka piisavalt vett?

Isegi kui sa ei tunne janutunnet on oluline juua päevas piisavalt vett. Päevane nõue meestele on umbes 3,7 liitrit vett ja naistel 2,7 liitrit vett. Siinkohal on oluline meeles pidada, et see kogus sisaldab ka toidus olevat vett. Vee joomine sõltub ka sinu aktiivsusest, keskkonnast ja sinu üldisest tervisest.

Vee olulisus

Vee joomine aitab oluliselt kaasa rasva kadumisele, sest vesi aitab väljutada ka kehas olevaid toksiine. Trenni tehes ja higistades kaotab keha loomulikke vedelikke, mida keha vajab normaalseks töötamiseks. Seetõttu on oluline tarbida piisvalt vedelikku ka enne trenni tegemist. Piisav vee jomine aitab vältida ka ülekuumenemist. 

Õnneks saab väga lihtsalt tuvastada, kas oled piisavalt vett tarbinud:

1. Hea on hoida veepudelit pidevalt käeulatuses, et vee joomine ei ununeks.

2. Oma toitumisse on hea lisada rohkem vett sisaldavaid puu- ja köögivilju nagu arbuus ja erinevad lehtköögivilju, et suurendada üldist vee tarbimist. 

3. Piisav vee joomine on oluline ka sellepärast, et vältida liigset söömist, kuna vähene vee joomine võib tekitada hoopis näljatunnet, kirjutab livestrong.

Tagasi üles