Toitumisspetsialist nõustab: just seda peaksid igal hommikul sööma

FOTO: Z Jan / PantherMedia / Z Jan

Hommikusöök on päeva tähtsaim söök. Mida siis õigupoolest tasuks taldrikule panna?

Jäta suhkur välja

Saiakesed, magusad mahlad ja hommikuhelbed - kunstlikud suhkrud tasuks hommikusöögilauast eemal hoida. Suhkur annab sulle korraks energiat, kuid peagi langeb suhkru tase organismis järsult, põhjustades tohutu näljatunde ja meeleolu muutuse. 

Proteiin

Muna, magustamata piimatooted, oad on kõik hommikuks väga head. Proteiin aitab hoida kõhtu täis, kirjutab GoodHousekeeping. Väldi töödeldud liha.

Kui kahtled, söö rohkem

Enamasti sisaldab hommikusöök umbes 300-350 kalorit ning hommikusöök peaks olema söödav, mitte joodav. 

Söö hommikusööki iga päev

Suur osa uuringuid toetab arusaama, et hommikusöögi söömine aitab hoida tervist ja madalat kehaindeksi. Hommikusööki mitte süües põletad päeva jooksul vähem kaloreid kui hommikusööki süües.

Tagasi üles