Need nõuanded aitavad pikad lennusõidud üle elada

FOTO: pexels.com

Lendamist tuleb meil ikka aeg-ajalt ette. Kuidas aga pikad lennud vastu pidada?

Inimesed suhtuvad lendamisse erinevalt, on neid kes naudivad pikki sõite ja on neid, kes seda absoluutselt ei kannata. Siiski on olemas viise, kuidas lennusõidud mugavaks ja meeldivaks muuta.

Vali hea istekoht

Lennuki istekoht on lennureisi puhul äärmiselt oluline, see määrab ära, kas sinu reis kujuneb meeldivaks või ebameeldivaks. Kui sa oled lühikest kasvu ja soovid enamiku ajast magada, siis vali pigem aknapoolne iste, kui sa oled pikka kasvu ja soovid või pead sagedasti püsti tõusma, siis vali vahekäigupoolne iste. 

Liigu ja venita

Lennukis on tegelikult väga oluline ennast liigutada. Kõndimine ja venitamine aitab verel paremini liikuda, nii väldid ka valu teket, turset ja jalgade punetust. Oma istmelt soovitatakse tõusta vähemalt korra iga tunni tagant ja kõndida mööda vahekäiku. Jalgadele mõjub hästi ka venitusharjutuste tegemine.

Joo vett

Lennuki õhuniiskuse tase on enamasti madal. Palju vedelikku kaotame ka higistamise teel. Seetõttu ongi äärmiselt oluline juua vett, et hoida oma keha niisutatud. Sinu uriini värv on hea viis hinnata, kas jood piisavalt vett. Uriin peaks olema läbipaistev, kui ei ole, siis tarbid järelikult vähe vett. 

Tee uinakuid

Lennates on hea ka aeg-ajalt tukastada. Paraku kõik ei suuda uinuda. Sinu aju otsustab, millal ja kas sa magad, tuginedes teatud signaalidele, nagu valgus, puudutus, heli ja temperatuur. Sinu aju vajab lihtsalt pimedust või hämarat valgust ja mugavat puhkeasendit veidi jahedamal temperatuuril, et aidata sul uinuda. Pidev muretsemine ei aita samuti uinuda, tuleb ennast lõdvaks lasta ja lõõgastuda. 

Sisusta oma aega kasulikult

Parim viis, kuidas lennuaeg kiirelt mööda saata, on endale mingit põnevat lugemist leida. Hea variant on lugeda näiteks audioraamatuid. Samuti laadige enne alla mõni huvitav film, mida vaadata, kirjutab livestrong. 

Tagasi üles