7 suvist tegevust, mis aitavad ka kaloreid põletada

FOTO: pexels.com

Kas oled terve talve trenni teinud ja kaloreid põletanud ainult siseruumides? Suvel ei pea seda õnneks enam tegema, sest nüüd saab lõpuks tegeleda ka välispordiga. Leidub mitmeid tegevusi, mis ei ole ainult lõbusad, vaid põletavad ka tõhusalt kaloreid. Seega, kui tahad ka suvel trenni teha, siis lase aga käia. Siin on 7 põnevat tegevust, mida suvel välitingimustes teha.

1. Kayakisõit

Kayakisõit on suvel mõnus ettevõtmine, mida nautida. Kayakisõit põletab rohkem kui 200 kalorit iga tunni kohta. Lisaks teeb see head tsinu ülakehale ning südame- ja seljalihastele.

2. Jalgrattasõit

Haara oma ratas ja kiiver kaasa, ning avasta uusi ja põnevaid paiku. Jalgrattasõit on suurepärane võimalus erinevate vaatamisväärsuste vaatamiseks kui ka suvise tuule nautimiseks. Rattasõit põletab tõhusalt kaloreid, lisab jalgadele toonust ja tugevdab kopse. Võta kaasa oma sõbrad, paki piknikukorv ja avastage koos uusi ja põnevaid paiku.

3. Mägironimine

Mägironimine ei ole kõigi tassike teed, kuid kui soovid oma ellu tuua pisut põnevust ja vürtsi, ning oled erinevatele väljakutsetele avatud, siis anna minna. Mägironimine tugevdab kogu keha ja parandab ka koordineerimisvõimet ning on parim võimalus treenida alalihaseid, selga, õlgu ja käsi.

4. Püstasendis aerutamine

Populaarne suvine tegevus, mis parandab väga hästi sinu tasakaaluoskusi. Mine kindlasti mõnele koolitusele või treeningule, kus instruktorid saavad sind juhendada ja jagada erinevaid näpunäiteid. Samuti on garanteeritud ka meeldiv seltskond.

5. Ujumine

Äärmiselt värskendav viis, kuidas kaloreid põletada. Ujumine on suureks abiks ka neile, kes võivad kannatada põlve- või alaseljavalude käes, sest vesi ei avalda jalgadele liigset survet.

6. Snorgeldamine

Snorgeldamine on tegevus, kus lööb kaasa kogu keha, tänu sellele põlevad kiiresti ka kalorid. Sarnaselt paljudele veepõhistele harjutustele on snorgeldamisel hea mõju liigesvalule, jäikusele ja isegi vigastustele. Iga veealune liigutus, olgu see siis töö käte, selja või jalgadega, sunnib see sinu liigeseid tihedalt vastu vett suruma, mis tagab hea vastupidavuse.

7. Surfamine

Ilmselt ei ole teil plaanis surfilauaga kohe trikke tegema hakata, kuid kaloreid põletab surfamine väga tõhusalt ja lõbus on see igatahes. Surfamine on hämmastav spordiala, mis nõuab vastupidavust, tugevat üla- ja alakeha ning ka head paindlikkust. Surfamine on suurepärane treeningvõimalus vees, kirjutab livestrong. 

Tagasi üles