Oled hädas ärevushoogudega? Lihtne meetod, mida proovida

FOTO: Shutterstock

Kui sind käivad kimbutamas ärevushood, proovi seda meetodit. 

Mittetulundusühing Project LETS, mille eesmärk on rääkida vaimse tervise häiretest ilma valehäbita, soovitab paanikahoo või ärevusega võitlemiseks proovida 5-4-3-2-1 meetodit.

Meetod hõlmab tööd kõigi sinu meeltega ja see on midagi, mida saad praktiseerida valjusti üksi olles või vaikselt oma peas, kui oled inimestest ümbritsetud.

Proovi seda: vaata ruumis ringi ja nimeta viis asja, mida näed. Järgmisena nimeta neli asja, mida saad puudutada või mida tunnetad. Seejärel mõtle kolmele helile, mida kuuled. Nüüd mõtle, milliseid kahte lõhna sa tunned ja lõpuks, leia üks asi, mille maitset sa oskad ette kujutada.

Selle meetodi kasutamine nõuab küll harjutamist, aga ärevushoos tasub seda proovida, sest oma mõtete suunamine aitab fookuse ärevuselt eemale juhtida, kirjutab Greatist.

Tagasi üles