Briti ajaleht süüdistab hertsoginnat toidupõuas

FOTO: George Rogers/SIPA / George Rogers/SIPA

Möödunud nädalavahetusel läks Meghanit ja printsi külastanud sõbra kaudu levima pilt hertsoginna hommikusöögist, mis Suurbritannia ajalehe sõnul on põhjustanud riigis kaose.

Hertsoginna sõber Daniel Martin jagas oma sotsiaalmeedias pilti, mida hertsoginna külaskäigul talle serveeris. Suurt kõlapinda leidnud avokaadosaiad on aga saanud uue hingamise brittide kodudes. Väljaanne Daily Mail kirjutab esilehel, kuidas hertsoginna vastutab olukorra ees, mil avokaado kaubitsejad ei suuda täita nõudlust ning poodides pole enam vilju saada, vahendab Cosmopolitan. Paljud inimesed on sotsiaalmeedias võtnud sõna, et ajaleht on ületanud piiri ning ilmselt suudaks Meghanit kõiges süüdistada. 

Tagasi üles