Proovi järele: teadlase soovitatud nipp aitab kiirelt uinuda

FOTO: Mitar gavric / PantherMedia / Mitar gavric

Kuula artiklit

Uus tehnika kannab nime 4-7-8 ning toimib teadlase sõnul naturaalse uinutina.

Tehnika idee on varustada keha rohkem hapnikuga ning rahustada seeläbi keha ja mõistust. Selle läbiviimiseks on sul vaja istuda paar minutit enne magama minekut voodis ning praktiseerida hingamistehnikat.

Arizona ülikooli teadur doktor Andrew Weil jagab õpetusi.

  1. Pane keele ots igeme kõrgemale äärele esihammaste taga enne välja hingamist. Välja hingates suru õhk välja nii, et tekib väike vilin.
  2. Sulge suu ja hinga sisse läbi nina, loe neljani.
  3. Hoia hinge kinni ja loe seitsmeni, seejärel hinga välja läbi suu, tehes taas seda vilisevat häält ja loe välja hingates kaheksani.
  4. Korda tsüklit neli kord.

Sügavam rahulikum hingamine aitab alandada stressi ja ärevust. Antud tehnikaga peaks inimene teadlase sõnul uinuma mõne minutiga, vahendab TheSun.

Tagasi üles