«Lase tal olla» — kuidas Nigella kõht olematuks tuunida taheti

Liia Merino
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: VALERY HACHE / AFP

Kas kõht peaks olema nagu pronksikarva pesulaud, mille kuuspakil herneid veeretada? Mitte inglaste arvates. Nende meelest näitab pehme ja paindlik kõht emalikkust ja naiselikkust ning armastust gurmaanluse vastu. Hollywood aga on teist meelt.

Hollywoodis tõlgendatakse iga vähegi suuremat kõhtu kui «distsipliini puudust» ja «enese minnalaskmist» — mõlemad häbiväärsed asjad. See on ka põhjus, miks Nigella kokasaate «The Taste» reklaami tegemisel leidsid Ameerika turundusjuhid ABC telekanalis, et parem oleks «inglise kõht» ära fotošoppida, nagu 58aastane Nigella mõni päev tagasi säutsus. Ta avaldas, et pidi Ameerika telejaamades paluma lõpetada enda «esiletungiva kõhu» väiksemaks tuunimise ja ütlema sealsetele teletegijatele, et las kõht jääb nähtavale.    

Telekokk, kellelt me oleme näinud eri kanalitel mitmeid saateid nagu näiteks «Lihtsalt Nigella» ja «Nigella Ekspress», kirjutas möödunud nädalavahetusel, et on kahjulik suhtuda rasva negatiivselt. 

«Ma pidin ütlema Ameerika telejaamadele, et nad ei fotošopiks mu esiletungivat kõhtu. Viha rasva vastu ja oletus, et me kõik oleksime tänulikud, kui meid tuunitaks peenikesemaks, on hävitav,» säutsus Lawson vastuseks filmis «The Good Place» mängiva briti näitlejanna Jameela Jamili hiljutisele kommentaarile enda fotošoppimise kohta. 

«Võib-olla Nigella lihtsalt mõistis omaenda brändi paremini kui need robotid, kes tahtsid ta muuta «plastikolevuseks». Kodujumalanna kogu mõte ongi ju olla küllaselt ehe?» kirjutab Telegraph. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles