Eesti tuntud inimesed ja brändid panevad eksklusiivsed kingid müüki

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

FOTO: AINAR RUUSAAR / EESTI MEEDIA/SCANPIX

Kuula artiklit

3. detsembril avatakse platvorm #Yagahead pop-up jõulupood, kuhu on Eesti tuntud inimesed ja 12 Eesti disainerit andnud limiteeritud arvul unikaalseid tooteid heategevuslikku müüki.

3. detsembril avatakse Yaga.ee platvormil #Yagahead pop-up jõulupood, kuhu on 12 Eesti disainerit andnud limiteeritud arvul unikaalseid tooteid heategevuslikku müüki. Iga bränd on valinud just endale südamelähedaseima organisatsiooni, kuhu nende müügitulu suunatakse. «Kampaania idee on anda inimestele võimalus rõõmu kinkida mitte ainult konkreetse eseme saajale, vaid ka mõnele organisatsioonile,» räägib ettevõtmise eestkõneleja Anett Apri.

Projektis osalevad teiste seas KUMA design, Ööloom, KIRJU.CO, Helge stuudio, Katrin Aasmaa, Pillirookõrs, Moco Sock ja mitmed teised. Müüki tulevad ainulaadsed tooted, mida pole võimalik mujalt soetad. «Näiteks annab KUMA müüki kollektsioonidest välja jäänud ainueksemplarid ja Ööloom orava unemaskid, mida mujal ei müüda,» tutvustab Apri, «seega on see inimestele võimalus soetada tõeliselt unikaalne jõulukink tehes samal ajal annetuse heategevusorganisatsioonile.»

Saad oma panuse anda alates 3. detsembrist siin: https://www.yaga.ee/

#Yagahead platvormil on enda loomingu heategevuslikku müüki andnud:

  • Mick Pedaja, kes toetab albumimüügiga MTÜ-d Loomus
  • Hannaliisa Uusmaa, kellelt on müügis nii HU? kui ka HUNT plaadid+vinüülid, mille tulu läheb Eesti Autismiühingule
  • Jesper Parve "Mees2" raamatu tulu on suunatud MTÜ-le Isata Laste Heaks
  • NOËP on otsustanud toetada Eesti Ornitoloogiaühingut. 
  • Lisaks on oma Yaga poodidesse heategevusliku müügituluga tooteid märkinud mitmed tuntud bloggerid & influencerid nagu Hanna Martinson, Kristjaana Mere, Mari-Liis Suvi või Agne Vaher. 
Tagasi üles