Koomik avastas, et tema naljapilte kasutatakse kaalulangetusreklaamides «enne» piltidena

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Sotsiaalmeedias väga populaarne koomiks Celeste Barber on tuntud selle poolest, et parodeerib kuulsuste Instagrami fotosid neid omas võtmes järele tehes. Kuna tema naljad kannavad ka kehapositiivsuse sõnumit, on eriti küüniline, et neid kasutas ära firma, mis müüb väidetavalt kaalulangetusplaastreid.

Veebileht Wish kasutas ilma luba küsimata Celeste Barberi fotosid reklaamimaks plaastreid, mis väidetavalt aitavad kaalu langetada. Tõenäolise pettuse reklaamis on kokku pandud Celesti’i paar kõige populaarsemat paroodiapilti, mistõttu tundis üks fännidest need kohe ära ja andis koomikule oma leiust teada, vahendab Yahoo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

When you need to reuse the kids bath water #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber) on

Reklaamis on Celeste’i fotod «enne» pildid ning kuulsuste fotod «pärast» pildid, nagu õnnestuks plaastreid kasutades teiseks inimeseks saada. Barber pööras juhtunule tähelepanu oma Twitteri kontol ja keelas Wishil oma fotode kasutamise, eriti kui seda tehakse kehasid häbistades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles