7 lihtsat nippi, kuidas hetkega rohkem energiat saada

FOTO: Wavebreakmedia ltd / PantherMedia / Scanpix

Pole oluline, kas uni jäi liiga lühikeseks või kimbutab sind pärastlõunane väsimus, need seitse nippi tulevad appi.

1. Tee nalja

Tee nalja või vaata mõnda naljakat videot. Uuringud on tõestanud, et naermine aitab ärkvel püsida. «Naermine aitab vähendada ka stressihormooni kortisooli taset organismis, mis neelab energiat ja suurendab negatiivsust,» sõnab energiast rääkiva raamatu autor Isadora Baum.

2. Mediteeri

Enamasti kasutatakse mediteerimist oma meele rahustamiseks, kuid see iidne praktika on tegelikult hea ka kiireks energiasööstuks. Võid proovida erinevaid äppe, mis aitavad stressi maandada ja toovad päeva lisaenergiat.

3. Näri piparmündimaitselist nätsu

Närimiskummi närimine stimuleerib autonoomset närvisüsteemi, mis suurendab erksustunnet. Samuti aitab nätsu närimine ergutada aju vereringlust, mis äratab meid üles. Piparmündimaitselist nätsu tasub katsetada, sest uuringud on näidanud, et piparmünt aitab tõsta tuju ja energiataset.

4. Kritselda 

Uuringud on näidanud, et kritseldamine aitab suurendada loovust ja kujutlusvõimet ning aitab kaasa produktiivsemale päevale. Tasub katsetada.

5. Joo leiget sidrunivett

Lisaks positiivsele mõjule immuunsüsteemile, annab leige sidrunivee joomine juurde ka energiat, sest aitab keha hoida leeliselises olekus. Kui organism on liiga happeline, võib see põhjustada väsimust ja seedeprobleeme. 

6. Kuula positiivset muusikat

Uuringud on näidanud, et positiivne muusika mõjutab meie tuju. Baum soovitab koostada enda lemmikutest energiat andvatest lugudest playlisti, millele pääsed vajadusel kiiresti ligi.

7. Tee joogat

Sarnaselt meditatsioonile on ka jooga hea viis lõõgastumiseks, kuid mitmetel poosidel on lisaks ka energiat andev efekt. Näiteks klassikaline silla poos aitab hästi energia kehas liikuma panna, kirjutab PureWow.