Hotell Sofitel andis välja reklaami, mis esmapilgul tundub olevat pigem tüüpiline. Küll aga leiavad paljud naised, et see reklaam on nende jaoks solvav.
Kas sina leiad üles, mis naisi selles reklaamis ärritab?
Austraalias asuv luksushotell Sofitel avaldas reklaami, mis näitab meest ja naist hotellitoas lugemas ja hommikusööki nautimas. Reklaam on saanud suurt kõlapinda tänu lugemismaterjali valikule, mis mehele ja naisele kätte on antud. Nimelt jääb paljudele naistele silma, et mees loeb reklaampildil finantslehte, kuid naine moeajakirja.
Hi @SofitelBrisbane, your breakfast looks delicious! Hey and just wanted to let you know I’m a woman and I also read the @FinancialReview every day pic.twitter.com/qOg5J2vkqz
— Elizabeth Redman (@elizabethredman) October 7, 2018
Naised kommenteerivad sotsiaalmeedias, et nemad eelistaksid lugeda siiski finantsuudiseid ning selline stereotüüpide promo on absurdne. Küll aga on ka neid, kes ei saa aru, miks on saiad paigutatud mehe poole ning puuviljad naise poole.
Hotelli esindaja sõnul polnud neil soovi rõhuda soolistele stereotüüpidele ning vabandab tekkinud emotsiooni pärast, vahendab TheSun.