Kas sina leiad üles, mis naisi selles reklaamis ärritab?

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hotell Sofitel andis välja reklaami, mis esmapilgul tundub olevat pigem tüüpiline. Küll aga leiavad paljud naised, et see reklaam on nende jaoks solvav.

Austraalias asuv luksushotell Sofitel avaldas reklaami, mis näitab meest ja naist hotellitoas lugemas ja hommikusööki nautimas. Reklaam on saanud suurt kõlapinda tänu lugemismaterjali valikule, mis mehele ja naisele kätte on antud. Nimelt jääb paljudele naistele silma, et mees loeb reklaampildil finantslehte, kuid naine moeajakirja.

Naised kommenteerivad sotsiaalmeedias, et nemad eelistaksid lugeda siiski finantsuudiseid ning selline stereotüüpide promo on absurdne. Küll aga on ka neid, kes ei saa aru, miks on saiad paigutatud mehe poole ning puuviljad naise poole. 

Hotelli esindaja sõnul polnud neil soovi rõhuda soolistele stereotüüpidele ning vabandab tekkinud emotsiooni pärast, vahendab TheSun.

Foto: twitter
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles