Kas sina kannaks? Veidra kujundusega T-särgid kannavad olulist sõnumit

Iga aasta oktoobris tulevad brändid välja roosa lindi eritoodetega, et toetada rinnavähi ennetuskampaaniat. Kanada H&M toob turule pilkupüüdvate illustratsioonidega T-särgid. 

Teist aastat järjest on Kanada H&M ja noorte naiste rinnavähi vastane liikumine Rethink Breast Cancer ühendanud jõud ja toonud turule viiest T-särgist koosneva piiratud väljaande erikollektsiooni. 

T-särgid on illustreerinud 22-aastane Torontost pärit Quinn Rockliff. «Ma tahtsin luua kunsti, mis tõstaks teadlikkust rinnavähi teemadel, kuid oleks samaaegselt igapäevaselt kantav,» kommenteeris illustraator oma disaine. 

T-särkidel olevad illustratsioonid peaksid meelde tuletama rindade kontrollimist. Eriväljaande t-särkide müügist saadav tulu läheb 100 protsendiliselt Rethink Breast Cancer liikumisele. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by quinn rockliff (@quinnrockliff) on

Allikas: Fashion Magazine 

Tagasi üles