Instagrami laps-staarid, kes teenivad pildiga sadu eurosid

Angela Blumkvist
, Sõbranna.ee tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Instagram

Kui paljude lapsepõlv möödus väljas pori sees mängides, siis nende lapsepõlv möödub sponsoritega rääkides ja poseerides.

Piper Seymour pole tavaline sotsiaalmeedia staar. Brisbane'is elav neiu on kõigest neljaaastane ning teda jälgib igapäevaselt 52 600 inimest. Tema ema Kerry tegi Instagrami konto tütrele, kui too oli vaid kuuekuune.

Kerry meenutab, et tema vanem tütar, kes oli sel ajal 16-aastane, oli näinud beebidele tehtud sotsiaalmeedia kontosid. «Alguses tundus see mulle hullumeelne, aga siis ta näitas mulle neid kontosid, tegi Piperile ise konto ja esimesed pildidki ära,» rääkis Kerry.

Tänasel päeval on konto fookus moel, kuna Piper on kaamera ees ema sõnul loomulik talent. Ema sõnul soovisid erinevad brändid saata tüdrukule riideid ja aksessuuaare juba siis, kui Piper oli kõigest kuuekuune.

Konto ei saanud küll tuntuks üleöö, kuid kasvas stabiilselt. Täna saab neiu iga sponsoreeritud postituse eest kuni 460 eurot. «Mitte kõik postitused pole kinni makstud, kuna mulle ei meeldi vaadata neid kontosid, mis pidevalt midagi müüvad,» selgitab Piperi ema.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Our Wandering Life (@pipersienna) on

Ka Barty Middelbosch ei ole nagu iga teine sotsiaalmeedia mõjutaja - ta on kõigest üheksaaastane. 28 500 jälgijaga poisil on juba koostöö agentuuriga ning selle kaudu on ta teinud väikeseid tööotsi ka suurfilmides nagu Thor ja Aquaman. Tema vanemad Shelly ja Bart tegid pojale profiili sotsiaalmeediasse, et toetada tema karjääri ning see sai kiirelt edukaks, kirjutab DailyMail.

Ema rääkis intervjuus, et postitasid alguses poisist mõned pildid koos teemaviidetega ning jälgijaskond hakkas uskumatu kiirusega kasvama. Kuigi Barty postituste eest veel eraldi raha ei võta, võiks väljaande Stuff statistika kohaselt sellise jälgijaskonnaga kasutaja küsida ettevõtetelt pildi eest ligi 400 eurot. Küll aga on nautinud noor poiss modellitööd mitmete tuntud brändidega.

Ema sõnul pole asi rahas. Kinni makstud postituste asemel võtavad nad tasuna uusi võimalusi ja erinevaid tooteid. Lisaks kinnitavad vanemad, et Barty ei nõustu ühegi brändi saadikuks olemisega, kui see toode temale ei sobi või teda kõneta. Üheksaaastane poiss saab igapäevaselt palju kirju ja sõnumeid ning nendel hoitakse pidevalt silma peal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles