Victoria Beckhami pilt tekitas humoorika sotsiaalmeedia trendi

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

FOTO: Twitter / Twitter

Victoria Beckham tähistas enda moebrändi 10. sünnipäeva 2008. aasta Marc Jacobi kampaania taaslavastamisega. Nüüd kihab terve sotsiaalmeedia jalgadega ostukottidest.

Victoria Beckham postitas oma sotsiaalmeediasse taaslavastatud kampaania pildid 2008. aastast, mil tema enda bränd hoo sisse sai. Humoorikas idee on andnud inspiratsiooni paljudele teistelegi, kes proovivad kampaaniat omal moel jäljendada.

FOTO: Instagram / Instagram

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Linda Robson (@lindarobson58) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jayne Sharp (@jaynesharp) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Celeste Barber (@celestebarber) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Augusta (@augusta_007) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ITB (@itb_worldwide) on

Tagasi üles