See USA sõjaväelaste nipp aitab sul 2 minutiga magama jääda

FOTO: Mitar gavric / PantherMedia / Mitar gavric

Kui ka sina kuulud nende hulka, kes lõviosa õhtust voodis ärkvel on, siis see kiire nipp võib olla väärt katsetamist.

See meetod võeti algselt kasutusele sõjaväelaste seas, et nad ka sõjaolukorras natukenegi puhata saaks. Teadaolevalt peaks pärast kuuenädalast praktiseerimist olema meetodi tõhusus koguni 96 protsenti, kirjutab DailyMail.

Esmalt lõdvesta enda näolihased, seehulgas lõug, keel ja väikesed lihased silmade ümber. Seejärel lõdvesta oma õlad ning käed, lastes neil laskuda nii madalale kui võimalik. Kolmas samm hõlmab hingamist. Lõõgasta enda rinnak ning jalad. Peaksid jalgade lõdvestamist alustama reitest ning liigu mööda jalgu allapoole. Kui oled oma keha lõdvestanud kümneks sekundiks, oled tühjendanud ka pea mõtetest.

Seda kõike võivad aidata teha kolm mõtet:

  • Kujuta ette, et lamad kanuus keset peegelsiledat rahulikku järve, sinine taevas pea kohal.
  • Kujuta ette, et lamad võrkkiiges kottpimedas toas.
  • Korruta endamisi kümme sekundit: ära mõtle, ära mõtle, ära mõtle.

Head katsetamist!

Tagasi üles