Eestimaised smuutid võluvad lisaks koduturule ka Euroopat ja Aasiat

Kodumaiste jaekettide hinnangul on mango smuutide kategoorias üks armastatumaid maitseid smuutide kategoorias.

FOTO: Salvest

Salvesti ökoloogiline smuutisari Smushie saab eksportturgudel üha enam tuult tiibadesse ja on lisaks naaberriikidele jõudnud nii Euroopasse kui Aasiassegi. 

Mullu oktoobris tuli Salvest turule uudsete Smushie supersmuutidega, mis saavutasid aastaks seatud eesmärgid poole vähema ajaga. «Ainuüksi Eestis on tänaseks müüdud 13 kaubikutäit ehk 220 000 Smushiet,» ütles Salvesti müügi- ja turundusjuht Triin Kõrgmaa.

Smushie leiab poelettidelt nii Soomest, Lätist, Leedust, Sloveeniast, Kreekast kui ka Prantsusmaalt ning rõõmustab smuutisõpru isegi Hong Kongis.

Salvesti müügi-ja turundusjuht Triin Kõrgmaa sõnul on eestimaalaste vaieldamatu lemmik mango-apelsinismuuti datlitega, mis pälvis tänavusel Eesti Parima Toiduaine konkursil ka parima puu- ja köögiviljatoote hõbemärgi.

"Jaekettide tagasiside põhjal on mango üks armastatumaid maitseid smuutide kategoorias,“ rääkis Kõrgmaa, kelle sõnul on tegelikult kõik Smushie maitsekooslused – mango-apelsini-datli, mustsõstra-kookose ja mustika-jogurti – saanud eestlaste poolt väga hea vastuvõtu osaliseks.

Smushie võidukäik meil ja mujal on Kõrgmaa ütlust mööda julgustanud tootjat smuutisarja laiendama. "Suve algul jõudis Eestis poelettidele uus pirni-kiivismuuti, millele on lisatud väetoiduks peetavat spirulinat. Vaid paari kuuga on seegi toode pälvinud palju kiitust ning see valiti ka Euroopa suurima toiduainetööstusmessi SIAL innovatsioonistendi toodete hulka," rõõmustas ta. 

Tagasi üles