JOMO kui uus elustiilitrend, mida lihtsalt pead proovima

Liisbet Saue
, Sõbranna.ee reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Leung Cho Pan / PantherMedia / Scanpix

Trendid tulevad ja lähevad, aga «JOMO» on uus elustiilitrend, mis tasub omaks võtta. Rahuloleva elu nimel!

Alles mõned aastad tagasi oli noorte seas äärmiselt populaarne ingliskeelne tähtede kombinatsioon «YOLO» («you only live once»), mis viitas tõsiasjale, et elame vaid korra. Väljendit kasutati peamiselt enda õigustamiseks ja pahatihti ka olukordades, mis võisid noorte endi elud ohtu seada. 

Sotsiaalmeediast tuleneva sotsiaalse surve mõjul hakkas levima uus trendikas väljend «FOMO» («fear of missing out»), mis viitas hirmule millestki ilma jääda. Jälgides Instagramis sadu erinevaid kasutajaid, kes siin-seal festivale naudivad, uutes restoranides menüüga tutvuvad või oma reisiseiklusi kajastavad, ei ole sisemise kadeduse tekkimiseks palju vaja. 

Kuna sotsiaalmeedia hävitavast mõjust meie vaimsele tervisele räägitakse järjest rohkem, on esile kerkinud uus elustiilitrend «JOMO», mida me kõik peaksime proovima. «JOMO» («the joy of missing out») tähendab sisuliselt sotsiaalmeediast südamerahuga välja lülitumistvahendab Elite Daily. 

Uus trend ei välista sotsiaalmeedia kasutamist, kuid seab ajale ja kohale piirangud. Mäletad veel päevi, kui telefon oli kõigest värvilise ekraaniga helistamiseks tarvilik seade ja kõige lahedam asi, mida enda lõbuks teha sai, oli erinevate taustapiltide määramine? 

Sotsiaalmeediast südamerahuga välja lülitumine aitab paremini olla hetkes kohal, süveneda tähendusrikastesse vestlustesse, keskenduda elu ilusatele pisiasjadele ja olla argipäevaga rohkem rahul.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles