Kriss Soonik murdis moeajakirja Elle veergudele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kriss Soonik.
Kriss Soonik. Foto: Marina Puškar/Postimees

Ameerika moepiibel, ajakiri Elle, kuhu satuvad vaid valitud valitute seast, esitleb oma novembrinumbris disainer Kriss Sooniku loodud pesu.
 

«See oli augusti alguses, kui sain USA Elle kontorist kõne, mille peale kiljusin ennast hulluks,» kirjeldas Londonis elav Kriss ome emotsioone ajakirjale Kroonika.

Noore ärinaise sõnul on see tõeline töövõit – vaid väga tiheda sõela läbinud brändid saavad end Elle ostusoovituslehtedel esitleda. «Selleks pead osutuma väljavalituks tuhandete seast,» teab Kriss, esimene Eesti disainer, kellel see on õnnestunud.

Kriss avas eelmisel nädalal ka oma esimese pesu väljapaneku- ja müüginurga Solarise keskuse pesupoes Ulakas Kaunitar.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles