Anu Saagim: PTA jäi ajale jalgu

, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
123456789
123456789 Foto: SCANPIX

Meediatähe ja Elu24 peatoimetaja Anu Saagimi sõnul oli pea 30-aastase ajalooga PTA kaubamärk oma aja lihtsalt ära elanud ega paistnud moetööstuses mitte millegagi silma.

«Ma olen täielik moefriik ja armastan ilusaid riideid, aga PTA fänn pole ma kunagi olnud. Ma arvan, et nad jäid n-ö ajale jalgu. Järelikult oli nende areng kehv ja mitte ootuspärane. PTA ei ole mulle aastaid silma torganud. Mitte millegagi, isegi mitte reklaamidega.»

Saagim ostis viimased PTA rõivad umbes 20-25 aastat tagasi, enne kui ta Soome kolis. «Tollal oli PTA küll popp ja noortepärane,» meenutas naine, kes kunagi firmale suurt edu ennustas.

«Selle asemel, et ajada ühte kindlat rida, hakkavad mõned ettevõtted ühest äärmusest teise pendeldama, viivad pidevalt muudatusi läbi,» märkis Saagim. Tema hinnagul saigi PTA-le saatuslikuks muutlikkus.

«Ma olen tohutult kurb, et hunnik eestlasi jäi jälle ilma tööta ja Eesti oma ettevõte orbiidilt kadus, aga midagi pole teha – elu ongi karm.»
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles