Kristi Pärn-Valdoja: ehk ei leidnud PTA endale kindlat sihtgruppi

, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristi Pärn-Valdoja
Kristi Pärn-Valdoja Foto: SCANPIX

Ajakirja Mood peatoimetajale Kristi Pärn-Valdojale tuli üllatusena, et PTA pankrotti taotleb. Tema sõnul oli tegemist korraliku Eesti firmaga, kuid probleemiks võis saada ehk see, et teiste moekettide kõrval ei leitud endale oma sihtgruppi.

«Tegu oli korraliku Eesti firmaga, õmblusvabriku Klementi järglasega, kellel kahtlemata rõivaste valmistamisel suurepärased kogemused. Siiralt kahju, et ta pankrotti läks. Alati on kahju, kui kodumaised ettevõtjad, kes oma tööd korralikult ja hingega teinud, ettevõtlusmaastikult kaovad,» rääkis Pärn-Valdoja, kes enda sõnul selle brändi riideid ei kandnud.

Pikapeale meenus naisterahvale, et üks PTA pintsak oli tal aastaid tagasi küll ning selle kvaliteedile ega lõikele polnud midagi ette heita. Naisterahvas on ka 2004. aastal PTA sügiskollektsiooni esitlusel modellina üles astunud. «See oli väga hästi korraldatud üritus. Kahtlemata oli tegemist professionaalidega.»

«Nii nagu mujal maailmas, on ka meil palju kiirmoekette, kes oma sagedasti vahelduva hooaja- trendikauba ja jõuliste müügi- ning reklaamikampaaniatega vast moetarbijale rohkem «naha vahele poevad», kui seda kodumaine PTA teha suutis. Ehk ei leidnud PTA endale ka õiget sihtgruppi ja jäi teiste kvaliteetsete Eesti rõivafirmade kõrval, kasvõi näiteks Ivo Nikkolo, kahe silma vahele,» spekuleeris Pärn-Valdoja. «Samas võib seal olla sada muud firmasisest põhjust, miks pankrotti taotletakse.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles