Austraalia bikiinibränd pälvib oma reklaamfotodega suurt tähelepanu

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini) on

Kui mõtleme pesu- või ujumisriietebrändidele, siis ilmuvad silme ette ideaalsete kehadega lummavad modellid, kes enda seljas pesu demonstreerivad. Austraalia bikiinibränd valis teise lähenemise.

Moana Bikini kampaania «Who runs the world?» paistab esmapilgul nagu iga teine, kuid lähemal vaatlusel eristuvad nad millegi olulisega. Tegu on kehapositiivse kampaaniaga ning kampaania reklaamfotodel pole modellide välimust töödeldud.

Brändi looja on 28-aastane Karina Irby tahab jõuda inimesteni nii reaalselt ja ehedalt kui võimalik. Irby sõnul on ainult asi, mida reklaamfotodel töödeldakse, värvid. Värv parandused välja arvata, ei lähe ükski ebakorrapärasus töötlemisele, kirjutab Independent.

Irby loodab, et tema kampaania aitab naistel taibata, et kõik, mis nad sotsiaalmeedias näevad, pole päriselt nii. Karina eesmärk on näidata, et bikiine võib julgelt kanda mistahes kehakujuga naine.

 

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini) on

 

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini) on

 

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini) on

 

A post shared by MOANA BIKINI (@moana_bikini) on

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles