Testi end: kas su töö tapab sind?

FOTO: pixabay

Nagu eestlane ikka armastab öelda: tee tööd, siis tuleb ka armastus. Aga kas me töötame ehk liiga palju?

Tööstress pole naljaasi ning seda tasub õigel ajal märgata. Tavaliselt algab see füüsiliste sümptomitega: pinge lõuas, hammaste kiristamine, peavalud. Kui sa aga tabad ära, mis on sinu stressorid, saad sa õppida lõõgastuma ja maha rahunema, õpetab news.com.au. Kui silmapiiril terendab näiteks närvesööv kohtumine, siis kasuta hingamisharjutusi.

Kui aga sinu murekohaks on pärastlõunane nälg, mis teeb tujutuks, hoia lauasahtlis tervislikke snäkke, et mõõnast üle saada.

Samuti võivad tagada kindlustunde kindlad rutiinid. Pea kinni ärkamiskellaajast, võta plaani regulaarne liikumine ning mine magama õigel ajal. Ära unusta päevadest välja tegevusi, mis sind lõõgastavad, olgu selleks siis mediteerimine või tantsimine nõnda, nagu keegi sind ei vaataks.

Pane tähele ka oma sisehäälekest. Kas sa ütled endale pidevalt, et ei saa hakkama? Et sul on alati kiire? Sellised enesesisendused ei aita sind ja panevad sind veel hullemini tundma.

Ära unusta tähistada töövõite! Tunne rõõmu kordaminekute üle, unusta tagasihoidlikkus! Koera saba ei kergita keegi peale tema enda.

Loe ka neid

Tagasi üles