Rasedarõivad 12-aastasele: kampaania, mis peabki šokeerima

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Igal aastal saab arengumaades lapse umbes 7 miljonit last. Koos juhtivate laste õiguste organisatsioonidega tõi Plan International Finland geniaalse kampaaniaga sellele globaalsele kriisile rohkem tähelepanu.

Soome üks lugupeetumaid moeloojaid Paola Suhonen disainis koostöös Hasan & Partnersiga kuus komplekti rasedatele lastele. Kampaania modelliks oli 12-aastane Fridah Zambiast, kes tol hetkel oli kaheksa kuud rase. Auhinnatud moefotograaf Meeri Koutaniemi tegi kampaaniale moefotod ja lühifilmi, seisab kampaania kokkuvõttes.

Nii loodi kollektsioon, mida ei tohiks vaja olla. Reklaamifirma kasutas kampaanias samu meediume, mida tarbijad on harjunud nägema moebrändide kasutuses. Näiteks olid suured plakatid välja Helsinki populaarsemal moetänaval.

Inimesed märkasid, võtsid probleemi jutuks ja hakkasid annetusi tegema. Kokkuvõttes jõuti kampaaniaga üleilmselt 150 miljoni inimeseni. Võrreldes varasemate kampaaniatega õnnestus reklaamifirmal saada seitse korda rohkem sponsoreid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles