Eestiski levinud pulmatrend, mis on tegelikult oma aja ära elanud

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Graham Oliver/PantherMedia/Scanpix

Viimastel aastatel on üha rohkem noorpaari võtnud oma pulmapeo sotsiaalmeedias äramärkimiseks käiku hashtag’i, mida kasutavad nii nad ise kui ka külalised, kes peost pilte avaldavad. Sel aastal on pulma-hashtag’ide aeg läbi.

Põhjus on väga praktiline. Nimelt on Instagram muutnud oma algoritme nii, et pulma-hashtag’id ei ole enam nii hästi jälgitavad kui varem. Varem oli kindlast hashtag’ist tõesti rohkem kasu, sest nii sai kõik sotsiaalmeedias avaldatud pulmapildid kergesti üles otsida, kirjutab Pure Wow.

Teiseks on on üldisemalt inimeste käitumine sotsiaalmeedias muutumas ja järjest vähem on inimesi, kes tahavad kõiki oma isikliku elu detaile võhivõõrastega jagada. Pulma-hashtag’iga märgistatud fotod leiab aga üles igaüks, kel nutitelefon käepärast. Sellest palju mõistlikum on luua pulmakülalistele ühine võrgupõhine pildialbum, kuhu sõbrannad saavad laadida ka pruudiga tehtud selfid, mida võõrad ei näe.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles