Jennifer Garner sööb hea figuuri nimel iga päev sama hommikusööki Lisatud retsept!

Jennifer Garner.

FOTO: Dennis Van Tine/imago/Future Image/Scanpix

Näitleja Jennifer Garner hakkas filmi «Peppermint» rolli jaoks ettevalmistusi tegema ja palkas end abistama kuulsuste toitumisnõustaja Kelly LeVeque, kes koostas tema eripärasid arvesse võttes täiusliku smuuti retsepti.

LeVeque, kes nõustab ka Jessica Albat, Chelsea Handlerit, Emmy Rossumit ja Molly Simsi, on hinnatud oma oskuse poolest teha smuutisid, milles on täpselt õige hulk valke, rasva, kiudaineid ja süsivesikuid, et kõht püsiks pikka aega täis, edastab Delish.

Jennifer Garner postitas Instagrami video, mille juures avaldas, et on juba mõned kuud joonud igaks hommikusöögiks sama smuutit. Tavaliselt paneb ta sinna värskeid mustikaid, kuid tol korral olid marjad otsas ning ta asendas need beebipüreega. Lisaks mainis näitlejanna, et «kui keegi ei näe» paneb ta mandlivõid veidi rohkem.

 

Don’t be scared! It’s tastier than it looks! I started working with @bewellbykelly a few months ago to get ready for #PEPPERMINTmovie and have had her smoothie every day for breakfast since. Today, I decided to play scientist and see if my @onceuponafarm cold-pressed, organic purée (or baby food, if you’re a baby, but whatever) could be a substitute for fresh blueberries when I didn’t see any in the fridge. Yep, it could. ----- #BeWELLSMOOTHIE recipe: 2 scoops @primalkitchenfoods collagen protein powder (hot tip: I prefer the Chocolate Coconut Collagen Fuel) 1 tablespoon ground flaxseed 1 tablespoon chia seeds 1 tablespoon almond butter (if no one’s looking I use extra...) 1 1/2 cups unsweetened almond milk Handful of fresh spinach Small handful of ice Very small handful of blueberries (please see almond butter. Also true here. ‍♀️) ----- Mix all ingredients together in blender and enjoy.

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on

Jennifer Garneri Be Well smuuti

  • 2 kopsikut šokolaadi-kookosmaitselist valgupulbrit
  • 1 spl jahvatatud linaseemneid
  • 1 spl chia-seemneid
  • 1 spl mandlivõid
  • 350 ml maitsestamata mandlipiima
  • Peotäis värsket spinatit
  • Väike peotäis jääkuubikuid
  • Väga väike peotäis mustikaid

Sega kõik blenderis ära ja joo kohe!

Loe ka neid

Tagasi üles