Kuidas lahkuminek valutumalt üle elada?

FOTO: Antonio Guillen Fernández / PantherMedia / Scanpix

Kas teadsite, et jaanuari teisel nädalal on lahutuspäev? See pole küll ametlik püha (õnneks), kuid tuletame meelde to-do listi, kui oled hiljuti lahku läinud.

1. Kirjuta üles kriisi-kontaktid

Üks asi on rääkida sõbrale lahkuminekust. Teine asi on omada kriisisemu, kellele helistada, kui on suur soov teha midagi rumalat (näiteks eksile kirjutada). Sinu kriisikontakt on see, kellele kirjutad kohe, kui tekib tahtmine eksiga ühendust võtta.

2. Väldi online-luuret

Kuigi tänasel päeval on tuhat võimalust, kuidas end eksi tegemistega kursis hoida, ära tee seda. See on järjekordne asi, millega kriisisemu sind aidata saab.

3. Ära kuuluta sotsiaalmeedias

Paljud muudavad koheselt enda suhtestaatuse vallaliseks, kuid mõne aja pärast ehk lepivad ära. Nii muudavad nad pidevalt oma suhtestaatust ja kuulutavad oma probleeme kogu maailmale. Sul pole seda vaja. Anna asjadele pisut aega settida enne, kui avalikult muudatusi läbi hakkad viima.

4. Ole emotsionaalselt valmis

Lahkuminekuks ei saa kunagi lõpuni valmis olla ning emotsioonid kisuvad sind iga päev eri suunda. Sa saad aga olla valmis selleks karusselliks, mida emotsioonid endaga toovad. Aktsepteeri antud perioodi elus ning tea, et ühel päeval tead sa taas, mida elult tahad ning kuhu edasi minna.

5. Tee kõike

Tead neid asju, mida sina tahtsid teha, kuid su kaaslane mitte? Ehk oli selleks poksitrenn või lasketiir, ehk hoopis teatri külastamine. Nüüd ei pea sa enam temaga arvestama. Tee ära kõik asjad, mida oled tahtnud, kuid ei ole teinud.

6. Võta 15 minutit

Võta järgmised paar nädalat igal õhtul 15 minutit lahkuminekuga tegelemise jaoks. Lülita kõik muu välja, pane taimer käima ning istu, mõtle, vaata oma eksi pilti või mis iganes sul vaja on. Leina suhet või kiru eksi, mõtle juhtunule. Kui 15 minutit saab läbi, usu, sa ei taha ülejäänud päeva enam sellele teemale mõelda.

Allikas: TheSun

Loe ka neid

Tagasi üles