Poodidesse tulevad varsti meestele suunatud meigiletid

Annaliis Laidre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Alexander Savchuk / PantherMedia / Scanpix

Meie ühiskond on pidevas muutumises ja uusi trende tuleb peale iga päev. Aeg on nüüd seal maal, et ka mehed tahavad ennast naistega võrdselt meikida. Ja oleks ju õiglane, kui mehed saaksid osta spetsiaalselt neile loodud meigitooteid?

L'Oreal brändi esindaja ütleb, et meestele mõeldud meigiletid tulevad poodidesse järgneva viie aasta jooksul.

Vismay Sharma, kes on L'Oreali esindaja Inglismaal, ütleb, et nõudlus meigitoodete osas on meeste seas kiiresti kasvamas. Hetkel kasutab selliseid tooteid küll üsna väike grupp mehi, aga viie kuni seitsme aasta pärast on neid mehi kordades rohkem ja siis ootavad neid poes ka spetsiaalselt meestele mõeldud meigitooted.

Sharma ütles, et kui varasemalt on olnud meeste seas meikimine pigem tabu, siis see trend on muutumas.

Näiteks kaubamärk ASOS juba tuleb selle trendiga kaasa. Hiljuti andsid nad välja meestele mõeldud ilutooted, nende hulgas olid peitekreem, kulmude ja habeme täitmiseks mõeldud puuder ja ripsmetušš.

See on ühtlasi esimene kord, kui meestele tehakse selliseid tooteid nagu peitekreem või puuder, mis võimaldavad neil enda välimust parandada. 

Allikas: aol.com

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles