Ilublogija eksperiment: arva ära, kumb meik maksab 2000 dollarit?

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ekraanitõmmis videost

Tuntud juutuuber Shani Grimmond tahtis omal nahal ära proovida, kas hirmkallis kosmeetika on tõesti väärt seda raha, mida kuulsused nagu Kim Kardashian on valmis välja käima. 

Ühes varasemas videos, mille Shani tegi enne valentinipäeva, kasutab ta tavalist kosmeetikat, mida võib osta kas või toidupoest. Selles on kasutatud näiteks Covergirli, Chi Chi, Maybelline’i ja Rimmeli tooteid. Kokku oli meigi tegemiseks vaja 14 toodet, mis tähendab, et meigi hinnaks tuli kokku 177 dollarit. 

Teises videos kasutas Shani 24 kvaliteetset ja luksuslikku meigitoodet, mis maksavad kokku umbes 2000 dollarit. Näiteks Marc Jacobsi päikesepuuder maksab pea 70 dollarit, Diori meigialuskreem 40 dollarit, Natasha Denona palett 246 dollarit jne. Juba enne meigi tegemist määrib naine näonahale 130 dollaritmaksva näokreemi.

Nagu näha, ei ole lõpptulemusel suurt vahet ja seda leiab ka Shani, kes ei soovita kosmeetikale palju raha raisata. Ilusa tulemuse saab ka märksa soodsamalt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles