Seitse põhjust, miks sa oma küünetehnikule närvidele käid

FOTO: Vida Press

Maniküüris käimine võib olla lõõgastav puhkepaus, aga mitte siis, kui üritad selle pressida lõunapausile ja plaanid samal ajal töökirju lugeda. Ise võid pidada end geniaalselt tõhusaks tööloomaks, kuid kindlasti aeglustab see maniküüri kestust ja käib teenindajale närvidele.

Sa hilined. Igaüks võib vahel hiljaks jääda, see on tegelikult inimlik. Aga ole viisakas ja helista küünetehnikule, et ta saaks oma aega vastavalt planeerida. Kui sa hilined pea iga kord, siis ära eelda, et maniküürija saab sind hädaolukorras vahele võtta. Vastu tullakse ikka neile, kus on ka ise teiste suhtes lugupidavad, kirjutab Pure Wow.

Sa ei suuda õiget värvi valida. Klientide otsustusvõimetust on teenindajal väga raske taluda. Selle asemel, et küsimuse peale seina vahtida, vali oma toon juba varem välja. Ära raiska aega!

Sa lähed põdurana kohale. Teenindaja ja teiste klientide huvides ära mine salongi, kui sa oled haige ja nakkusohtlik. Kas sulle endale meeldiks köhiva ja tatistava inimese käest kinni hoida?

Sa ei hoiata aega kinni pannes, et vana lakk on maha võtmata. Igaüks, kes on kokku puutunud geel-lakiga, teab, et laki eemaldamine võib võtta väga palju aega. Ära siis imesta, kui küünetehnik ei jõua sulle kaunistusi teha.

Sa ütled alles hiljem, et värv ei sobi. Tõesti, kui sa ei suuda kuidagi küünelakitooni ise ära valida, siis ütle seda teenindajale, et ta saaks sulle värvi kuidagi lähemalt tutvustada. Väga inetu on tema tööd katkestada siis, kui pooled küüned on juba lakitud. 

Sa lobised kogu aeg telefoniga. Või näpid oma telefoni ja toksid sõnumeid. Esiteks on see ebaviisakas, teiseks võib see su maniküüri rikkuda. 

Sa ei lase küüntel korralikult ära kuivada. Ja siis tuled viie minuti pärast tagasi, sest lakk on laiali. Maniküüri tegemine nõuab aega ja sellega tuleb juba varem arvestada. Ära kiirusta ja naudi!