Märgid, et kõnnitrenn on sinu jaoks liiga lihtne

FOTO: Rex Features / Vida Press

Olgugi et su õhtune kõnnitrenn aitab sul täis saada päevase sammunormi, siis see ei tähenda, et sa saaksid sellest vajaliku treeningkoormuse. Kui sa ei tea, kas kõndimisest piisab, siis siin on viis märki, et see võib olla su jaoks liiga lihtne. 

  1. Sa ei higista. Pärast intensiivset kõndi võiksid su riided ja nahk olla natukene niisked. Higistamine näitab, et su keha tegi tööd, aga loomulikult pole see ainukene indikaator.
  2. Sa ei täida nädala eesmärki. Sa ilmselt tead, et soovituslik on iga päev 30 minutit intensiivselt liikuda, aga ikka jääb mõni päev vahele ja sa ei pruugi oma nädala eesmärki täis saada. Siis on hea, kui sa igapäevatoimetuste juures valid alati lifti asemel trepid, pargid auto kaugemale ja üritad selliste väikeste asjadega oma nädalanormi täis saada.
  3. Sa suudad vabalt rääkida. Kõndida võiks sellise tempoga, et sa hakkad natukene hingeldama ja sul ei ole niisama lihtne rääkida, kui kodus diivanil lesides. See on normaalne, et sa suudad rääkida oma kõnnipartneriga, aga sul peaks tekkima tahtmine teha paus ja korraks hingata iga lause järel.
  4. Su lihased ei anna mitte kunagi järgmisel päeval tunda. Kõndimine on väga kerge trenn, aga see ei tähenda, et see ei peaks tunduma nagu trenn. Kui sa järgmisel päeval oma lihaseid ei tunne, siis on kõndimine sinu jaoks liiga lihtne. Kui sa oled valudes, siis sa oled liiga palju pingutanud. Selleks et intensiivsust suurendada võid tõsta tempot, suurendad distantsi või muuta trajektoori.
  5. Sa käid alati sama rada. Ajaga harjub meie keha ühtede samade harjutustega ja need ei paku enam väljakutset. Mida rohkem sa ühte sama teed mööda kõnnid, seda kergemaks see sinu jaoks muutub. Ei ole olemas halba kõnnitrenni, aga kui su eesmärk on ennast kõndimisega füüsiliselt heas vormis hoida, siis esita endale väljakutseid ja vaata, et trenn sinu jaoks liiga kergeks ei muutuks, vahendab Hello Healthy.
Tagasi üles