Friikad hommikusöögiks – aga miks mitte?

FOTO: Kadri Raig

Kui palju on ikka inimesi, kellele friikartulid ei maitseks? Mõnusalt soolased ja krõbedad. Samas on need väga kaloririkkad, seega peab otsima sutsu tervislikumaid variante. Loomulikult ainult nii, et maitse ei kannata.

Toidublogija Kadri Raig pakub selleks välja bataadifriikate retsepti, mis küll tavaliste kartulitega ei konkureeri, aga on mõnusad tervislikud friikartulikujulised näksid ja sobivad koos quacamole’ga suurepäraselt hommikusöögiks. Väga krõbedaks need sel moel valmistades ei muutu.

Bataadifriikad

Vaja läheb:

    .    2 keskmist bataati

    .    1 spl õli

    .    Soola

    .    Serveerimiseks quacamolet või muud meelepärast kastet

Juhtnöörid

    1.    Eelsoojenda ahi 200 kraadini.

    2.    Pese bataadid soovi korral ja kui vajalikuks pead, siis ka koori.

    3.    Lõika juurvili umbes 1x1 cm kangideks ja sega need ahjuplaadil korralikult õli ning soolaga kokku.

    4.    Laota kartulid ühe kihina ahjuplaadile ning küpseta umbes 15 minutit neid vahepeal ümber keerates.

    5.    Naudi kohe.

Tagasi üles