Kiirelt kasvav šveitsi kiirmoebränd avas Tallinnas kaupluse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaupluse avamine 17. märtsil
Kaupluse avamine 17. märtsil Foto: Tally Weijl

Kristiine Keskuses avati šveitsi noorte rõivabrändi Tally Weijl kauplus, mis on üks brändi ligi 700 kauplusest üle maailma. See on brändi esimese kauplusega Eestis.

Tally Weijl on kiirmoebränd, kus kollektsioonid vahetuvad tihti (keskmiselt iga kuu – T.L.) ning kaubamärgi stilistid ja disainerid ammutavad ideid ning trendisuundi maailma moepealinnadest New Yorgist, Londonist, Pariisist ja Milaanost.

Moeekspert Ženja Fokini sõnul on Eesti tarbimiskultuuri mõttes tervitatav uute brändikaupluste avamine, Tally Weijli võrdleb Fokin selliste brändidega nagu Terranova, Vero Moda ja New Yorker, pidades brändi üheks plussiks soodsat hinnataset.

Vikipeedia kirjutab, et tegu on 15-25-aastastele naistele mõeldud brändiga, mille loosungiks on «totaalselt seksikas».

Mullu avas Tally Weijl üle maailma 137 uut kauplust, millele tänavu lisandub 70.

Kristiine Keskuse turundusjuht Kaidi Lauri sõnul on pärast keskuse uuenduse avamist mullu oktoobris lisandunud mitmeid tuntud moebrände. Näiteks Marks&Spencer.

Kristiine Keskus on poodide arvult suurim kaubanduskeskus Tallinnas, kus 53 000-ruutmeetrisel pinnal paikneb 170 kauplust ning teenindus- ja toitlustuskohta.

Nädalavahetusel avati Kristiines ka lasterõivaste kauplus Mon Amie, kus esimest korda Eestis on esindatud rõivabrändid Miss Blumarine, ICE Iceberg, Monnalisa ja deux par deux.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles