Seitse fakti naiste juhitud ettevõtetest, mis tõestavad, et naised ja äri käivad kokku

Dagmar Lamp
, Postimehe naisteportaali juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Wavebreakmedia ltd / PantherMedia / Scanpix

Erinevad uuringud on tõestanud, et naised peavad äri alustades ületama mitmeid takistusi, kuid korra juba hoo sisse saanuna on nad sama enesekindlad kui mehed. Mida aeg edasi, seda rohkem on naisi, kes teenivad oma partneritest rohkem ning siinkohal võib tänada moodsa tehnika arengut, mis aitab olukorda võrdsustada ning naistel oma äri kasvatada.

Facebook toob naistepäeva puhul välja huvitavaid fakte, mis on välja nopitud uuringust «Future Business Survey» ja mis tõestavad, et naiste juhitud ärid on edukad.

  • 60 protsenti naiste juhitud äridest näitavad tulevikus positiivset tõusutrendi.
  • 59 protsenti naiste juhitud ettevõtetest on nooremad kui kolm aastat.
  • 68 protsenti naiste juhitud ettevõtetest on «ühe naise firmad».
  • Naised kasutavad oma ettevõtte edendamiseks palju rohkem online-vahendeid kui mehed.
  • 21 protsenti naiste ettevõtetest tegutsevad kaubanduse sektoris.
  • 32 protsenti väikeettevõtetest kinnitavad, et nende juhatuse hulgas on vähemalt 65 protsenti naisi.
  • 17 protsenti digitaalilmas tegutsevatest äridest on rahvusvahelised.
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles