Moebrändidel Monton ja Ivo Nikkolo uued turundusjuhid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jaanika Terasmaa
Jaanika Terasmaa Foto: Baltika

Montoni turundust juhib möödunud aasta lõpust Jaanika Terasmaa ja Ivo Nikkolo turundust alates veebruarist Pavel Maskaljun.

Moealal tuntud Terasmaa töötas mitmeid aastaid Skandinaavia suhtekorraldusagentuuri Polhem PR Eesti müügisalongi (showroom) juhina ja moebrändide suhtekorraldajana, tehes koostööd rahvusvaheliste brändidega nagu Lindex, Marks & Spencer, Luxottica, Oriflame, G-Star, Pepe Jeans jt.

Juba 10 aastat on Terasmaa korraldanud erinevaid moeüritusi, sealhulgas kaubanduskeskustes toimunud moešõusid, Tallinn Fashion Week´ i ja alternatiivset ERKI Moeshow´d. Jaanika Terasmaa on samuti üks Eesti Moedisaini Liidu asutajaliikmetest, ta on õppinud Eesti Kunstiakadeemias moedisaini moeturunduse suunal.

Disainerbränd Ivo Nikkolo turundusjuhina asus veebruaris tööle Pavel Maskaljun (pildil fotoaknas), kes on õppinud rahvusvahelist ärijuhtimist ja turundust, sealhulgas ka moeeriala Milanos. Enne Ivo Nikkolo brändiga liitumist töötas Pavel AS Viasat turundusjuhina.

Maskuljan on aktiivne tervisesportlane, huvitub kinost ja sotsiaalturundusest ning tema lemmikbrändiks on Tom Ford. Paveli eesmärk on kasvatada Ivo Nikkolo brändi tuntust rahvusvahelisel areenil ning tugevdada brändi positsiooni koduturgudel Baltimaades.

Eelmine Ivo Nikkolo brändi turundusjuht Mervi Lill suundus aasta algul tööle Drum & Louderisse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles