Tee trenni – tasuta!

FOTO: Oleksandr Briagin / Panthermedia / Scanpix

Teoorias peaks tervislik elustiil olema võimalik ka ilma kalli spordiklubi liikmeks olemiseta. Tegelikult on tasuta treeningvõimaluste leidmine üsna keeruline. Selleks, et seda sinu jaoks lihtsamaks teha, panime kokku nimekirja trennidest, mida saad teha ilma, et kulutaksid sentigi. 

Hello Healthy vahendab, kuidas teha trenni nii, et sa ei peaks selle peale raha kulutama.

  1. Värske õhk. Kõige lihtsam viis on minna välja ja treenida värskes õhus, kus saab nii joosta kui kõndida, kas või ümber oma naabruskonna.
  2. Lõika kasu treppidest. Kui sulle ei meeldi joosta, siis on ka teisi mooduseid, kuidas kardiotrenni teha. Otsi üles kohalik staadion, kus on palju treppe, või jookse üles-alla oma kortermajas – 30 minutit trepijooksu põletab umbes 400 kalorit.
  3. Mine matkama. Kui sul on juba kodu juures jooksmisest kõrini, siis otsi mõned kaugemad matkarajad, kus saad tundide viisi kõndida ja loodust nautida. Lisaks sellele, et sa põletad suurel hulgal kaloreid, on looduses matkamine väga kosutav vaimule ja üldisele tervisele.
  4. Mine ujuma. Eestis on nii palju imelisi veekogusid, kus suvel ujuda – kasuta seda võimalust ära ja avasta oma sisemine Michael Phelps. Kui ujumise vastu on huvi suurem, siis võid uurida mõnda raamatut, mis kirjeldab erinevaid harjutusi, et lihvida tehnikat ja kaloreid põletada.
  5. Muuda oma kodu jõusaaliks. Igapäevased esemed sobivad hästi jõusaali varustuseks. Haara liitrised veega täidetud pudelid, et teha biitsepstõsteid ja kasuta tooli, et treenida käsivarre tagumisi lihaseid.
  6. Sukeldu internetti ja uuri erinevaid äppe. Alusta näiteks Youtube’ist, mis pakub tuhandeid erinevaid trenne, mille hulgas on ka jooga, Pilatese kui HIIT-treeninguid. Lisaks uuri, millised võimalused on erinevate treeningrakenduste tasuta proovimiseks. Tavaliselt saad mõnda äppi paar nädalat enne, kui hakkad selle eest maksma, tasuta proovida. 
Tagasi üles