16 lihtsat nippi, et uuel aastal vormi saada

FOTO: Benis Arapovic / p

Nüüd tuleb sinu aasta. Sa hakkad korralikult jõusaalis käima ja sööd ainult häid rasvu, saad endale ilusa kõhu ja inimesed nutavad, kui nad sind bikiinides näevad. Okei, võib olla mitte, aga siin on kuusteist nippi, et uuel aastal lihtsalt natukene paremas vormis olla. 

  1. Alusta oma päeva klaasi veega, et ainevahetust hommikul kiirendada.
  2. Seejärel tee kiire päikesetervitus (otsi internetist video), mis aitab lõõgastuda ja alustada päeva positiivse emotsiooniga.
  3. Kõnni või sõida tööle rattaga, kui mitte iga päev, siis üks kord nädalas.
  4. Vaheta üks veiniõhtu nädalas välja sportliku kokkusaamisega, kui sa tahad oma sõpru näha.
  5. Vaata lõputult sarju, aga reklaamipauside ajal tee harki-kokku hüppeid ja lõpusubtiitrite ajal istessetõuse.
  6. Kasuta poes korvi mitte käru ja saad endale ilusad käelihased.
  7. Trenni viimasel minutil pinguta kõige rohkem. Sprindi, tee paar lisakordust või sõida rattaga viimane tiir ümber kvartali, lihtsalt sellepärast, et teha veel viimane maksimaalne pingutus.
  8. Selle asemel, et tellida sööki koju, siis mine jaluta ise hiina restorani oma toidu järele.
  9.  Matkad alati sama rada? Proovi järgmine kord midagi muud. Läbi raskem või pikem rada, et ennast proovile panna.
  10. Alati kasuta lifti asemel treppe.
  11. Selle asemel, et vaadata pealt, kuidas su lapsed väljas mängivad, siis löö kampa ja lõbutse koos nendega.
  12. Pärast õhtusööki võiks teha ühe korraliku jalutuskäigu.
  13. Iga kuu proovi ühte uut treeningut, et oleks põnev ja trennist ei tekiks tüdimust.
  14. Mine suusatama, kui on võimalus.
  15. Otsi mõni spordiala või liikumisvõimalus, mida sa päriselt ka naudid. Mõtle, mida sulle väiksena teha meeldis? Ujuda? Uisutada?
  16. Premeeri ennast näiteks mõnusa massaažiga. Sa oled selle tublisti välja teeninud, vahendab Pure Wow. 
Tagasi üles