Pildid: Kriss Soonik toob TFW lavale moeetenduse «The Morning After»

Kriss Soonik Loungerie «The Morning After». Stilist: Johanna Eenma, meik: Nele Pandis.

FOTO: Sandra Palm

Juba eelseisval laupäeval, 22. oktoobril esitleb pesubränd Kriss Soonik 10nda TFW laval moeetendust «The Morning After». Oodata võib krissilikult hoogsat, väikeste vimkadega show’d, kus esitlusele tuleb nii sügis/talv 2016, kevad/suvi 2017 kui ka valik spetsiaalselt show jaoks valminud disaine. 

Kriss Soonik Loungerie «The Morning After». Stilist: Johanna Eenma, meik: Nele Pandis.

FOTO: Sandra Palm

«The Morning After» avab uudishimulikele pilkudele ukse kaunite naiste peojärgsesse hommikusse. Jutuvestjaks on sel korral aga pesu Kriss Sooniku värskeimast kollektsioonist. Millest põnevast tal aga rääkida on, tuleb igaühel juba ise TFWle kaema tulla.

Kriss ise ütleb: «Mu lemmikud on suurte sündmuste ja pidudejärgsed hommikud, sest siis on just meeldiv pingelangus, aga samas on emotsioonid laes. Sellistel päevadel on justkui suunurgad iseenesest kogu aeg ülespoole ja hõljud läbi päeva.»

Kriss Soonik Loungerie «The Morning After». Stilist: Johanna Eenma, meik: Nele Pandis.

FOTO: Sandra Palm

Kriss Sooniku seekordse kollektsiooni fookuses on kuldne tripidetail, mida on kasutatud ootamatutes kohtades kaunistuse ja funktsionaalse lisandina. Disainer on tripidetaile kasutanud oma kollektsioonides juba aastaid ja alati omamoodi erilisel moel. Kriss Sooniku pesu juures on tripid pigem näitamiseks kui peitmiseks ja nõnda leiavadki nood kombineerituna trikotaažiga tee buduaarist igapäevamoodi.

Kriss Soonik Loungerie «The Morning After». Stilist: Johanna Eenma, meik: Nele Pandis.

FOTO: Sandra Palm

Kriss Soonik Loungerie bränd sai alguse pea 7 aastat tagasi, Eestisse jõuti aga alles 2011. aastal, kui brändi asus esindama pesupood Ulakas Kaunitar. Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma  see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena. 

Kogu Kriss Sooniku looming toodetakse Eestis. Lisaks leiab brändi viieteistkümnest riigist üle kogu maailma, eksootilisematest kohtadest näiteks Saudi-Araabia ja Jaapan. Bränd on kogunud tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.

Tagasi üles