Ines on ReUse Republicu uus reklaamnägu

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: ReUse Republic

Uuskasutusbrändi ReUse Republic selle hooaja reklaamnäoks on valitud lauljanna Ines.
 

Mitmete moe- ja elustiiliajakirjade esikaasi kaunistanud Ines on valitud korduvalt kõige stiilsemaks naiseks Eestis. Hiljuti Austraaliast naasnud tuntud lauljatar on juhtinud kohalikke ülipopulaarseid moeüritusi ning astunud üles ise ka modellina Karolin Kuusiku ja Liisi Eesmaa brändi Tallinn Dollsi moeshowl. Ines on lisaks muusikalisele tegevusele ja moeüritustele hinnatud ja armastatud telesaadete juht.

«Inese energia äratas minu loomingu ellu, mis on ühele moedisainerile suurim kompliment ja rõõmu allikas,» märkis ReUse Repbulicuga koosstööd tegev disainer Diana Kurves.

ReUse Repulic kaubamärgi all disainivad noored andekad Eesti moeloojad riideid tuntud kaubamärkide laojääkidest.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles