24 nippi, kuidas õhtul paremini magama jääda

FOTO: Vida Press

Mõni õhtu on lihtsalt nii raske uinuda. Eriti pärast stressirohket päeva kipume muremõtteid voodisse kaasas võtma. Mida teha, et kiiremini magama jääda?

Jagame sinuga 24 nippi, kuidas paremini uinuda. Need toredad soovitused on pärit PureWow lehelt.

1. Pane sokid jalga. Uuringus selgus, et inimesed jäävad kiiremini magama, kui nende käed ja jalad on soojas.

2. Kujuta ette oma lapsepõlvekodu. Visualiseeri kõiki detaile täpselt, nii lähevad päeva muremõtted peast.

3. Lülita välja arvuti ja telefon. Ära muretse, mitte midagi ei juhtu kell üks öösel Instagramis.

4. Loe raamatut.

5. Magamistoa temperatuur võiks jääda kuskil 18 ja 20 kraadi vahele.

6. Peida oma äratuskell nii, et sa ei näeks, mis kell parajasti on.

7. Viska oma lemmikloomad toast välja.

8. Lapsed ka.

9. Seejärel pane uks kinni ja lukku, et su lapsed või lemmikloomad ei saaks sisse tulla enne, kui su äratuskell heliseb.

10. Kirjuta üles kõik mille pärast sa muretsed. See list on ka hommikul seal, mistõttu pole vaja voodis muretseda.

11.  Pane selga kõige mugavamad ööriided, mitte midagi sünteetilist või sellist, mis ajab sügelema.

12. Mõtle välja, kuidas sul lemmikseriaal võiks edasi minna.

13. Katkesta korraks elektroonika keeld ja tõmba alla mõni rakendus, mis mängib rahustavat muusikat nagu vihmasabin või mere kohin.

14.  Lammaste asemel loe oma hingamise rütmi kolmeks (1, 2, 3, 1, 2, 3…).

15. Proovi joogat. Mõned venitamised ja joogapoosid on mõeldud stressi leevendamiseks ja rahustamiseks.

16. Proovi unemaski. See peaks tagama sulle täieliku pimeduse.

17. Kui sa ikka veel ei maga, siis mine vanni. Kümme minutit soojas vannis lõdvestab su lihaseid ja tekitab unise tunde.

18. Haara kapist teine tekk, kui sa ei viitsi kaaslasega teki pärast võidelda.

19. Proovi tilgutada padjale eeterlikku lavendliõli, teadlased on leidnud, et see peaks aeglustama südametempot ja alandama vererõhku.

20. Vaheta välja oma padi või vähemalt padjapüür. Selles võivad olla varjatud ärritust tekitavad allergeenid, mis sind ärkvel hoiavad.

21. Tõuse üles ja kõnni kümme minutit ringi. Selle ajaga ei jõua sa oma pulssi liiga kõrgeks ajada, aga ennast viimasestki energiast tühjaks pigistada.

22. Joo tassike kummeliteed.

23. Proovi tõmmata pingesse ja vabastada iga lihas oma kehas eraldi, alustades jalgadest ja lõpetades peaga. See vabastab stressi, mida sa oled terve päeva kaasas kandnud.

24. Ole enda vastu hea. Nii pea, kui sa hakkad mõtlema, et homme tuleb kohutav päev, sest sa ei maga üldse, tekitab see lisastressi. Mida kiiremini sa olukorraga lepid, seda kiiremini sa lõpuks uinud.

Tagasi üles